Klantcontactcentrum

Heeft u vragen? Bekijk dan de veelgestelde vragen. Vindt u daar geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact op met het Klantcontactcentrum (telefoonnummer 088 020 95 55, geopend op werkdagen van 8.00 uur tot 17.30 uur.)

Wegens een verhoogd aantal telefoontjes kan de wachttijd oplopen. Wij adviseren u in de middag te bellen, dan is het doorgaans minder druk.

Aanvullende informatie rondom Corona
Moet u bloed laten prikken of heeft u een afspraak voor onderzoek, en heeft u recent klachten van hoesten of benauwdheid of koorts, stel uw bezoek dan uit totdat u volledig hersteld bent. Twijfelt u of u kunt komen of wilt u uw afspraak verzetten, belt u dan met het Klantcontactcentrum via telefoonnummer 088 020 95 55.

Contact Trombosedienst

Telefoon: 088 020 95 10 - op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur.
Telefoon: 088 020 95 00  - op zaterdag, zon- en feestdagen van 17.00 tot 18.00 uur.
Fax: (010) 207 11 63
Email: tdlijn@star-shl.nl

Voor artsen en apothekers werken wij met een 24-uursdienst op een speciaal dienstnummer (bij arts en apotheker bekend).


Klachten en suggesties

Star-shl wil u altijd goed en snel van dienst zijn. Verloopt onze dienstverlening toch niet helemaal zoals u wenst? Laat ons dat dan weten. Dan zoeken wij, samen met u, naar een oplossing. 

Lees meer over klachten en suggesties