Wachttijd telefoon trombosedienst loopt op

Op dit moment is het erg druk en loopt de wachttijd aan de telefoon voor trombosedienst op, mede door het doorgeven van een booster corona vaccinatie. U kunt uw bericht ook via TDlijn@star-shl.nl of via Tropaz doorgeven. Onze excuses hiervoor.

Coronamaatregelen - zorg goed voor uzelf en voor elkaar
Star-shl blijft de anderhalve meter afstand handhaven. Op onze locaties komen mensen met een kwetsbare gezondheid. Het afstand houden beschermt deze patiënten tegen risico op overdracht van Covid-19. Daarnaast willen we voorkomen dat medewerkers besmet raken en niet kunnen werken.

Mondkapjes zijn sinds 6 november 2021 verplicht in publieke ruimtes. We vragen patiënten daarom dringend een zelf meegebracht mondkapje te dragen op de locaties van Star-shl. Star-shl volgt hierin het beleid van de Rijksoverheid. Onze medewerkers maken gebruik van een mondneusmasker en handschoenen.

Realiseert u zich a.u.b. dat vaccinatie tegen het coronavirus geen 100% garantie geeft tegen verspreiding van het virus onder ons. Dit betekent dat we u kunnen vragen (als ook als u al gevaccineerd bent) of u klachten heeft die passen bij corona. We kunnen ook vragen of er sprake is van thuisquarantaine of een risicocontact met corona. Dit doen wij om onze dienstverlening voor iedereen zo veilig mogelijk te maken.

Corona-aanpak Star-shl Veelgestelde vragen Afspraak maken Geopende locaties

Jaarbericht 2020

Star-shl is een stichting zonder winstoogmerk en staat voor de juiste zorg op de juiste plaats en tegen maatschappelijk aanvaardbare kosten. Zodat de zorg voor iedereen die daar gebruik van moet maken, toegankelijk blijft. Nu en in de toekomst. Daarom werken we elke dag in volle overtuiging en inzet aan medische diagnostiek.

U leest er alles over in ons jaarbericht dat we u hierbij online aanbieden. Het bericht is ook beschikbaar als PDF die u op deze website kunt downloaden.

jaarbericht

Over Star-shl

Iedereen die bij ons komt, heeft vragen over gezondheid. Vragen die wij beantwoorden met betrouwbare medische diagnostiek. Achter elke diagnose schuilt een persoonlijk verhaal. Daarom geloven wij dat elke vraag onze speciale aandacht verdient voor een helder en betrouwbaar antwoord.

Meer weten over Star-shl?

Contact

Heeft u vragen? Bekijk dan de veelgestelde vragen. Vindt u daar geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact op met het klantcontactcentrum (telefoonnummer 088 020 95 55, geopend op werkdagen van 8.00 uur tot 17.30 uur). Wegens een verhoogd aantal telefoontjes kan de wachttijd bij het klantcontactcentrum oplopen. Wij adviseren u in de middag te bellen, dan is het doorgaans minder druk.

Aanvullende informatie rondom corona
Heeft u een afspraak voor een onderzoek, en heeft u recent klachten van hoesten of benauwdheid of koorts, stel uw bezoek dan uit totdat u volledig hersteld bent. Twijfelt u of u kunt komen of wilt u uw afspraak verzetten, belt u dan met het klantcontactcentrum via telefoonnummer 088 020 95 55.

praktijkass.png